rumeysa_0410 Merhaba arkadaşlar pendik medipolde dr emine ünlü değermenciye giden var mı memnun kaldınız mı
Yaprakdokumusever rumeysa_0410 Emine hanımı bilemiyorum ama ben saadet hanıma arkadaşım da esra nur hanıma gidiyoruz ikimiz de memnunuz. Pendik medipol doktorları genel olarak iyi diye biliyorum.
Shdsnmz rumeysa_0410 Onu bilemiyorum ama bende Mine Fisun hanıma gidiyorum çokta memnunum bildiğim tanıdığım doktor herkesede tavsiye ederimm 😌
Yaprakdokumusever Ozge20ulu normal 2400₺ , zorunlu sezaryen 3500₺ , isteğe bağlı sezaryen 5500₺ di ama sanırım zam gelmiş. Normal 2750 diye duydum yarın ayrıntılı sorucam