İyi geceler arkadaşlar 25 haftalık hamileyim ve bu ara çok duygusal ve alınganım eşime çok sinirleniyorum üstüne gidiyorum ağlama krizleri geçiriyorum en ufak birseye ,sakinleşince çok pişman oluyorum napmam gerekir ve sizde de böyle durumlar oldu mu? Bu bir süreç mi ? yardımcı olursanız sevinirim 🤗☺️