ilayda-52 Merhaba hamiş anneler Detaylı ultrason yaptırmak gerekiyormu sizce ben yaptırmadım ama çok kararsız kaldım 💜
Yaprakdokumusever ilayda-52 Benim doktorum 2li ve 3lü gerek yok demişti ama detaylı istemişti. Onu da devlet hastanesinin verdiği geç randevu sayesinde haftasını kaçırmışım yaptıramadım 🙄
Emineyldzlrr Devletimiz de çok güzel imkanlar var iken neden yaptırmıyorsunuz ben yaptırdım herşey çok güzel dendi tüm organlarına bakılıyor santim santim 😊