Merhaba kızlar 30. Haftaya girdik biz çok şükür şimdiye kadar çok güzel geçti taki bugün elim ayağım şişene kadar parmak uçlarımı hissetmiyorum ağrıdan ağladım uyuyamadım sabah ayaklarım şiş tabanları ağrıyo pelvis kemeğimdede ağrı vardı bildiğiniz perttim bugün🙁kontrole bayramdan sonra gidicem bebeğin bu haftalarda kaç kilo olması gerekiyor bu ağrılar nasıl geçer hep böyle mi devam edecek😢 sizde durumlar nasıl?