Betayla alakası yok ikizlerime hamileyken betam tam adet gününde 1200 dü. Ultrasonda öğrendim ikiz olduklarını. Şimdi ikinci hamileliğim 17500 le öğrendim adetim 1 gün gecikince verdiğim kanda ama tek bu 13 haftalık olduk bile 😇 siz ultrasona kadar ikiz falan diye düşünmeyin sağlıklı olan da inşallah Rabbim hayırlısını nasip etsin 🙏 iki buçuk yaşında ikiz annesi olarak söylüyorum ikiz büyütmek hamilelik kadar kolay olsaydı keşke 😂😂