Mom72626 deletedmom2014 üzgünüm kasık ağrınız geçmez kese oluştuktan sonra bebek büyüyecek ve kendine yer açmaya çalışacak bel ağrısı kasık ağrısı bunlar uzun bir süre geçmeyecek. Bol istirahat. Ama ağlamanız birşeyi değiştirmez 🙏🏻
Ayperimm21 deletedmom2014 duzelcdk merak bende oyleydım progestan diye Bı ılac vermıstı doktor rahatlatıo Bı danıs doktoruna guclu ol
Rusen96 deletedmom2014 gecmeyecek diyebilirim bende suanda 11+5 haftaligim kasiklarimda agri ve bıçak saplanir gibi agri oluyor hatta o kadar oluyorki sag bacagima yatiyor adim atmakta zorlaniyorum