Hanımlar merhaba,
Akşam 11 gibi kanamam geldi. Hastaneye geldik. Sancılarım çıktı. 2 cm açıklık olduğu için yatış verildi. Sabaha kadar açıklık iletlemezse sezeryan olacağım. Normal doğum icin sabaha kadar açıklık olması için ne yapmaliyim 🙏😇
Yardımcı olursanız çok sevinirim.