esrabia Kızlar midem bulanmıyo bulantı gibi değil midemden boğazıma bişey gelcek gibi oluyo ama gelmiyor mide ekşimesi mi bu yoksa mide yanması mı anlayamıyom başına gelenler yazabilir mi
Minigimm0611 esrabia yanmadan o canım benım cok erken baslamıstı 3.ayda yanmalarım gaviscon kullan cok iyi geliyor geğirme istemsiz oluyor rahatlamak icin ama gaviscondan sonra en aza iniyor oda çok sükür.
Charlzey Bende de çok oluyordu doktorum gaviscon verdi onunda yaşadım bir süre. Şuanda pek olmuyor çok şükür sizinki de geçer inşallah.