Dilek33 ay senin dokdorun varmış o bendede yok pandemiden dolayı devlet hasdanesi ne gidiom devlette vermez dokdor numarasını üç hafta önce ağrım vardı gittim normal doğum dedi rahim kanalına inmiş açılman var iki cm dedi ilk doğumumda normaldi pazartesi günü 40 hafdalik oluyor ne ağrı var ne sanci gitsemmi. Bir hafda daha mı beklesem ki bilemedim gittiğimde suni sancı vercekler çok korkuyorum sancı olmassa sancimida bekliom yalancı sanci gibi çok giriyor çıkıyor