TueUysal Merhaba 21 haftadayım bebeğin hareketlerini henüz hissetmiyorum siz kaçıncı haftalarda hissettiniz 👶
Semakacan TueUysal 19. Haftada hissettim ilk zaten ilkte pek anlayamıyorsun hafif hafif ve gün içinde çok az oluyor ama şimdi durduramıyoruz minik yaramazı 😀
Emineeakn Bende 22 haftadayım önceden çok hafif seyrime gibiydi ama iki haftadır hissediyorum 😍 Sizde yakında hissedersiniz çok güzel bi duygu ❤️
Minnakkkk Senzeliha bak bunu ılk kez duydum benımkı de kız daha çok hıssettıgım söylenemez degısık bıseyler oluyor sadece 😀 oncekı muayenede uyuyordu dıyorum sımdıden halasına bemzıyor bu kız tembel dıye 😛😛
Minnakkkk Bende 19+4 um ara ara içimde degısık bıseyler oluyor ama ne olduğunu anlamıyorum pıt pıt yapıyor cok hafıf karnım sanki 😍😍ama cok sk degıl bazı günler hıc hıssetmıyorum bıle
Senzeliha Minnakkkk annemler falan öyle diyor çikolata ye arada mutlu et kızını da tepki göstersin annesi😍😍😍
Minnakkkk Senzeliha tamam canım 😀 cok az tepkı verıyor belkı de hıssettıgım o bıle degıl cok tembel herhalde 😀