Sivas-torunu33 Merhaba Happy Mom anneleri artık bizimde mezun olma zamanımız geldi. 4 günlük ESLEM SEDA ’nın annesi 👱♀️👼 Hamileliğimi öğrendiğimde 6 haftalıktı. İlk 3 ayımı mide bulantılarım halsizliklerim koku hassasiyetleri ağlamalarımla geçiriyordum. 4 ayımdan sonra bu dediklerimin hepsi geçti ve güzel bir süreç başladı derken annem kanser hastası hastalığı yeniledi sürekli hastaneye git gel annemle uğraş tahililer kemoterapiler yanında kalacak refakatçi yok derken hamileliğimi pek yaşayamadım . 23 hafta bebeğimin kafasının aşağıda Doğum kanalına girdiğini 1 cm açıklığım olduğunu öğrendim. İğneler progesteron lar derken 35 i görür müyüz diye dokturumla tartışırken 38 - i gördük binlerce şükürler olsun 🙏🙏🙏 tabi bu süre içinde yardım edecek kimse olmayınca evini kendim temizledim geceleri uyumuyordum sürekli temizlik yapıyordum . Çünkü annemde hastanede olunca yardım edecek kimsem yoktu. 😭😭 39+2 de sancılanmaya başladım belimden sürekli bişey vuruyor sanki alt tarafıma baskı anlamadım . Teyzemi aradım böyle böyle buraya gel bişey olursa burdan gideriz diye ( bu arada teyzem 4 erkeğe bakıyor o yüzden gelemedi yardıma )herşeyimizi aldık gece 3 te tekrar sancılandım hastaneye gittik tam Doğum sancısı olmadığı için yatışı reddedip geri eve geldik ara ara gelen sancılarla uyuma çalıştım . Ertesi gün akşama kadarsa sancılarım düzensiz gelip gidiyordu akşam oldu lavaboya gidip iltihapla gelen sümüksü kahverengi bişey geldi teyzeme dedim sıcak duş al dedi aldım tekrardan dinlenmeye geçtim . Gece saat 3 te sancı tam bastırdı hastaneyle evin arası 15 dk tekrar duşa gir çık derken 3 buçuk oldu hastaneye gittik hemen doğumhaneye aldılar . Bu arada ben açılmam yoksa beni sezeryana alın diyorum ebe döndü dedi ki 6 cm açıklıkla ben seni sezeryana alamam çok güzel açılman var dedi. Tabi ben şok hiç açılma yokken bir anda 6 cm 😳😳😳 saat 4 buçuk ebem geldi suyumu patlattı biraz daha bekletti saat 5 galiba geldi dememle hemen hazırlıkların başlayıp 5′ 10 geçe kızımı kucağıma aldım .. 🥰🥰 O kadar değişik bir duygu ki rabbim herkese taddırsın hemen odaya alındım üstün değişti kontrolüm yapıldı ve o an ilk dokunuş ilk bakış ilk anne sütü 🥰😘 her şeye rağmen iyi ki diyorum çünkü benim kızım anneme umut olacak happy mom teyzeleri 🥰😍 sormak istedikleriniz varsa seve seve yardımcı olurum cevaplarım biz artık mezun olduk doğum bekleyen Doğumu olacak arkadaşlara şimdiden allah bir avazda kurtulmayı nasip eder iyi geceler 🥰🥰🥰
depsizoo Sivas-torunu33 Annen için geçmiş olsun Allah acil şifalar versin kızın içinde hayırlı olsun sağlıklı güzel hayatı olsun inşalah.
LamiyaCetinkaya Tebrik ederim gözünüz aydın 🌼 Annenize umut olacak dediniz, anne sütü gerektiren bir sağlık sorunu mu var acaba? Yazmışsınız zaten postta, kusura bakmayın.
Sivas-torunu33 LamiyaCetinkaya zamanında yapılan testte anneme donör olan kişi KIZIM olacak inşallah 🙏🦋
Sivas-torunu33 LamiyaCetinkaya yok önemi yol allah razı olsun bütün hastalarımıza Şafii’ler ismiyle şifa versin 🙏
Birtane2307 Sivas-torunu33 oncelikle annene gecmis olsn Allah sifalar versin evladini da Rabbim size bagislasin insallah 💝
Cansuve Sivas-torunu33 ne güzel yazmışsınız😍 Allah evladınıza annesiyle, ananesiyle upuzun bir ömür versin🧡
Betusss10 Sivas-torunu33 gözümden yaş geldi o kadar duygulandım ki her şeye rağmen çok güzel bi doğum hikayesi rabbim annenize şifa bebeğinize sağlıklı mutlu bir ömür nasip eylesin inşallah 🤲🏻