Miskokulum35 NuurKahh kızımız olacak inşallah. Bu aralar zor geçiyor uyku yok. El ayak şişmesi var arada karın ağrısı. Yinede buna şükür 😍sen nasıl gidiyor senin cinsiyet ne
NuurKahh Miskokulum35 bizimde oğluşumuz olacak nasipse :)) bende de bacak iç bacak ağrısı var haraket ettikçe her yerim ağrıyor yaa
kucuktosbik27 PapatyaAnne_ 37+2 olduk bi evi temizlemesi kaldı onuda yaparım inşallah ama nasıl olcak hiç bilmiyorum aşırı halsizlik var bebişte zorluyor artık☺️
34_21_23 PapatyaAnne_ 35+1 olduk ne zaman doğuyacam acaba diye düşünüp duruyorum 😂 umarım kızım çok bekletmez
Krizantem_ PapatyaAnne_ 35+1iz bizde. Artık doğurayım son günler çabuk geçsin diye bekliyorum 😄 hazırlıklarımız tamam sadece evin temizliği kaldı .
_merveksk 33 haftalik olduk oğlumla🙊👶❤ Birtek beşiğimiz hazir değil şu yasaklar kalksinda bakmaya gidicez kayinbabam alicak
ilkbahar1 selinn35 bende heyecanlıyım birazda sabırsızım😂 benimki şimdilik normal doğum görünüyor rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🥰