Mutlu56 sanırım bahsettiğin kist koloid pleksus kisti canım.bizde de 20haftada detaylı ultrason da görüldü 2 tarafliydi, 28 haftaya kadar erir korkma dedi, doktorumun dediği gibi oldu herşey.oncellikle sakin ol her bebekte oluyor kimi büyüme yapiyor kimi belli bıle olmadan kendiliğinden eriyor.ilk haftalarda bebeklerin haraketsiz olduklarından kanalların tıkanma yapıyor ve su kesecikleri yani kistler oluşuyor.bebek hareketlendice hareketleri arttıkça eriyip kayboluyor.28.haftaya kadar erimezse telaş yapma doğuma kadar kaybolur veya doğumdan sonraki ilk 3 ay içerisinde geçermiş.