Aselminamm Trabzonda yaşayanlar hangi hastanede doğum yaptınız acaba memnunmusunuz anlatırmısınız . Numuneye gidiyorum ben ama sanci sırasında kimseyi almıyorlar galiba yanina birde ben sezeryan istiyorum ama normal yapıyorlar devlette özellerde pahali :( bilgi verirmisiniz
1prensesannesi Aselminamm canım kime gidiyosun doktorun kim bende trabzondayim sırf doktorum girsin diye özele gidiyorum ki eski doktorum kendisi 😊 malesef devlet hastanesi öyle isteğe göre sezeryan yapmıyorlar