Şimdi sevgili kayınvalideciğim ben oruç tutamadığım için bunun parasını birine vermemizi istiyor, ama sormuyor sizin paranız var mı gücünüz var mı diye ? Eşim 3200 TL maaş alıyor 2000 giderler oluyor bize kalan 1200. Şimdi bu durumda ben tutamadığım günlerin parasını nasıl vereyim? Bu konuda bilen varsa yazabilir mi?