Ilkayy canım valla ben tövbe ettim günlük pede…ben de herkes derdi inanmazdım temiz derdim…bişey olsa anlamam vs hep kullandım…kullandım da noldu idrar da enfeksiyon çıktı tek dozluk toz verdi içtim…vajinal enfeksiyon dedi mixovul fitil verdi…3.fitili kullanacam bugün…akıntım azaldı gibi..fitili kullanıyorum diye gece havlu kağıt koyuyorum fitilin kalanı akıyor çünkü o 1-2 tuvalete çıkınca bitiyor sonra koymuyorum bişey…sağolsun burda herkes iyi yönlendirdi…iç çamaşırımı mutlaka ütüleyip giyiyorum bi de bol su…2 litre içerdim 3 e çıkardım..bide idrarını yapınca biraz bekle mesanen iyice boşalsın..az idrar kalınca o da enfeksiyon yapıyormuş ..🌸