Kızlar yaklaşik 10günü gecik sağ kasığımda bir ağrı var ilk once regl agrisi diye düşündüm Ama regl oldum bitti gecmedi hâlâ devam ediyor hamile olabilir diyenler var ama regl oldum. Aranızda benimle ayni durumu yasayan var mi gebe oldugu hâlde regl olan? Bu ağrı gebelik belirtisi olabilir mi?