temizelezgi Merhaba güzel annelerim😙 bugün bir arkadaşım dedi ki gebelik kesesi yayık olursa kız yuvarlak olursa erkek bebeğin olacak 😂 siz hiç böyle bişey duydunuz mu 🙃 merak ettim
Guneyinannesi1 temizelezgi duydum rabbim ne nasip ederse o ben kız istiyorum ama kesem yuvarlak 🥴😆 tabi Nasiip her sey sağlıklı olsunlarda
Yildirimfatmaa temizelezgi Ben tam tersi duymuştum kesem yuvarlak kız olacak sanıyordum ki öğrendik erkekmiş cinsiyeti. Yani doğru olabilir :)