eminegmssy-18 Arkadaşlar çam ve sakura hastanesinde tanıdığım bir kaç kişi Doğum yaptı çok beğendiler ama sezeryanda iki gece kalınıyormuş. Ben 1 gece kalmak istesem sorun olur mu izin verilir mi acaba? Oğlumda var onda aklım kalır
Seherfkni eminegmssy-18 bildiğim kadarıyla zorunlu ama siz isterseniz hastane yönetimine veya doktora sorun 48 saat gözetim altında kalınması gerekiyor diye biliyorum