Kızlarr 29.haftama giricem ikiz kızlarım için daha hic bisey almadim internetten alisveris yapmak istemedik ama bu yasaklarin biticeği yok. Temmuzun ortasinda doğum olcak buyuk ihtimalle yaz bebekleri. Ama uzun kollu mu alicam kıyafetlerini napcam bilmiyorum kafam karısık. 0-3ay kıyafetleri hastane cikişi falan hep uzun kol kac tane takım yeterli olur biraz rahatlatın beni beynim döndü düşünmekten 🤯🤯