lifeofmybaby Asyemur123 37de sancı çıkınca açılma var mı diye bakarken çatı muayenesi yaptı. Uygun çıktı şükür
Asyemur123 Kubrakuckk ben 36 .haftadayim iki gün önce doktor muayenem vardi yapilmadi 38 bitimine tekrar randevu verdi
merTveygt7 Asyemur123 evet bana bi önceki muayenede söyledi bi sonraki muayenede çatı muayenesi yapacagını
Kubrakuckk Asyemur123 Evet normalde erken çatı muayenesi tavsiye edilmiyor çünkü acilmalar ilerleyen zamanlarda olabiliyor o yüzden 37-38 ideal ☺️
Nare1996 bana doktor dogum zamani sanciyla birlikte gittigimde yapariz dedi 37+6yim suan sizce baska doktora gitmeli miyim sacma geldide ya cati darsa o siradami sezeryana alcaklar
Nare1996 Esraa12 yalniz degilmisim bi ben varim saniyodum herkes 36-37de yapilmis ama sizinde kafaniz karismadi mi ya darsa sonra ne olacak
Asyemur123 Nare1996 benim dkktorumda sezeryan son anda karar verilecek birsey sağligin yerinde normal dogum yaparsin dedi ama çatı muayenesi hala yapmadi kafam karisti benimde nolacak
Nare1996 Asyemur123 cati muayenesi yapmadan normal dogum yaparsin diyorlar bende bunu anlamiyorum tamam sezeryan en son tercih ama bakilmasi gerekiyordu 17sinde randevum var ve ben 39+1oluyorum her turlu gec kaliyorum
Nare1996 lifeofmybaby benimde sancim cikinca alttan muayene yapti rahimde yumusama var dedi ama acilma yok dedi bu cati muayenesi mi oluyor ben tam bilmiyorum doktorda cati dar ya da uygun diye bisey demedi de
lifeofmybaby Nare1996 valla bilemiyorum ki bana bir aletle baktı sanırım çatı muayenesi ve açılma kontrolünü bir arada yaptı. İkisinin birbirinden farkı var mı bilmiyorum hiç