Cicisss Melikesen03 4 gün sonra sezerynle alıncak bebeğim çok değişik hisler içindeyim normal çok istedim ama doktorum riskli diyo:((
Cicisss Sanki sezeryan olunca doğum yapmaktan soğumuş gibi hisediyorum son dakikaya kadar normal dedi doktorum muaynede sezeryana çevirdi:((
ozlemzkn Kubrabekir gebelik kolestazı var bende. İlaç da içiyorum ama kaşıntı çok çok fazla, riske atmayacak doktorum
Yaseminahmetlina Kizimablaoluyorr Kizimablaoluyorr sabah erkenden gittim nişanın geldi 2 parmak olmuş açılma hala sancı var nts de eve geldim deli gibi sancı vuruyor 5/10 dakika arayla belime bacaklarıma nefesimi kesiyor açılmayı bekliyorum artık 🙄
Kizimablaoluyorr Yaseminahmetlina hadi gözün aydın belki dogurmussundur bile bu mübarek günde sağlıkla sihhatle gelsinler minikler 🥰