Yasemin_in68 Hamilelikte hareketli kalmak iyidir diye düşünüyorum son aylarda cam kapı büyük temizlik yapsam diyorum kendimi zorlamadan gün gün yavaş yavaş sizce iyi mi olur kötü mü ?? Normal doğuma etkisi olur mu ev işlerinin
Beyzan Yasemin_in68 pek etkisi olmuyor bebek nasıl gelmek isterse öyle geliyor Cok aktif bir hamilelik geçirdim yerde oturup hamur açtım son haftalarda ( canım sürekli öyle şeyler istiyordu) haftada 3 gün hamile pilatesine gittim. Ama Sezaryen olmak zorunda kaldım oğlum doğum kanalına inmemisti. Önemli olan bebeğin pozisyonu ve annenin çatı yapısı
Su123 Yasemin_in68 ben sürekli yaptım işlerimi hareket halindeydim ama açılma yumuşama olmadı bebek nasıl istiyorsa öyle oluyor doğum
denizkizim Yasemin_in68 büyük temizliği son zamanlara bırakmamak lazım bence. ağrılar sızılar çok artıyor insan bi şey yapamaz duruma geliyor
sena17 Yasemin_in68 canım bence yürüyüş ve son ay yapılabilecek doktorların önerdiği hareket Ve egzersizleri yapabilirsin normal doğuma yardımcı oluyorlar ancak cam kapı gibi işlere girme bence kendini yorarsın ..Erken doğum yaptığım için bu gebeliğimde özellikle son ay sadece dinlenmeyi düşünüyorum 🥰internette doğuma destekleyici hangi hafta ne yapabiliriz egzersizler hareketler mevcut ☺️
Cansu-13 Yasemin_in68 son aylarda temizlik yapmak çok zor oluyor ben haftada bir temizlikçi çağırıyorum kendim yapmayı denedim ağrılardan hastanelik oldum 36+4 olduk
Hilalibrahimkartalms16 Yasemin_in68 vala canım 7 aylık hamileyim her gün supuruyorum takıntılı birisi oldum için yerde bisey goreyim silip supuruyorum öyle pek umursamiyorum bazı hamileler var kendini ne bilim çok şey yapiyo salcaksin yani çokta umursamicaksin bence ❤
Cansu-13 Hilalibrahimkartalms16 bende hergün toz alıp süpürüyorum ama evde 2 tane daha çocuk olunca pek fayda etmiyor 2 saat sonra aynı canları sağolsun basen 3 defa süpürdüğüm de oluyor ama dip köşe,ve camlar için haftada 1 kadın çağırıyorum
Miskokulum35 Yasemin_in68 valla ben yemek yerken yoruluyorum 😊 sağolsun eşim hep yapıyor temizlik konusunda. Geçen hafta büyük temizlik yaptık perde halılar kaldı onuda bu hafta halledicez. Bence sona bırakmayın.. Bebek nasıl gelmek isterse öyle doğum oluyor. Durduk yere hiç kendinizi yormayın 🥰
Cansu-13 Yasemin_in68 bana gelen kadın camları bir hafta siliyor bir hafta silmiyor evin yarısı cam nerdeyse bazen ben izin vermiyorum temiz ne gerek var diye kolay değil günah birde oruç tutuyor
Efsn-28 40 . Haftamdayim nişanım bile geldi hala yerimde durmuyorum işimi de yapıyorum ama oğlumun gelmeye niyeti yok 🙇♀️ işle hareketle dogumun başlamasının da düşüğün de alakası yokmus bu kanaate vardım .