Geçen hafta bende de oldu. 10 haftalıktım. Doktor bi antibiyotikle suya atılan toz verdi. Çok iyi geldi şükür rahatladım. Çok sancım ve batma oluyordu. Benimki kana da karışmıştı kanda ds enfeksiyon çıkmıştı ama iyiyim şükür. Allah size de şifa versin