Sibelcepni23 Arkadaşlar merhaba .Adetim 12 Mayıs gibi başlayacaktı fakat 6 mayısta kahverengi lekelenmeler olmaya başladı afedersiniz ama sadece lavaboya gittiğimde tuvalete damlıyor ve peceteye sürülüyor .İlk önce adet olacağım sandım ped taktım hiç sürülmedi .Normalde adet olacağım zaman hiç böyle olmazdı bi hafta önce adet belirtileri başlardı ve adet günümde kan gelirdi öyle adet olurdum bu ilk dega basıma geliyor .Fikir verir misiniz ?
bukusum Sibelcepni23 yok 2. Cocuk canim. Ilkinde hemen hamile kaldim. 2.yi istiyoruz igne ile korunuyodum biraktigimdan beri hamile kalamadim
Sibelcepni23 bukusum olsun rabbim bitane nasip etmiş sana ikincisi de hayırlı zamanda sağlıkla gelsin inşallah 🌸💜🤲🏻
bukusum Bfduam oldu canim ben cok vurulmadim 2 ay kullandim 15 gun arayla adet oldum. Biraktiktan sonra 4 aydi gebe kalamadim
Bfduam bukusum sen bide 3 aylığı bilseydin, kabustu resmen. Bir sene toparlayamadım önce nce müthiş kof kilo yaptı, sonra bildigin menepoz belirtileri, ter, gerginlik, sıcak basması, asla kimseye tavsiye etmem. Herkesin biyolojisi farklıdır bana gelmedi.
Bfduam bukusum ben cok uzun ara vermistim o sıralar düşünmediğimden bunun cevabı yok bende, adetlerim allak bullak olmuştu düzeni, ya uzun sürüyordu, ya aylarca gelmiyordu. Sende aylığın yan etkileri olmuş muydu?
bukusum Bfduam olmaz mi. Daha once de kullandim 8 ay falan. Onzaman da biraktigimda adetim gelmiyordu baya hormonlarim bozuldu. Bu sefer iki ay kullandim biraktim. Ya ben kendi kendime yaktim. Macera aradim kendime. Esimle rahat olalim biraz diye.