Elfida92 Selam kızlar , 5 haftalık gebeyim ve akıntım oldukça çok olmaya başladı , en son WC gittiğimde akıntı da çok az kan gördüm , bu durum normal mi?
Elifmstf Elfida92 hamileliğin hıc bı evresinde minicik bı kan bile olsa normaldir deyip geçmeyin doktorunuza bilgi verin. Yerleşme kanamasi dahi olsa belki bı progestan vs bebeğin daha tutunmasını kolaylaştıracak bı ilaç verir.
Ebru42 Doktorunla görüş canım yerleşme kanaması olabilir kesenin etrafında kanlanma olabilir kimyasal gebelik olabilir herşey olabilir en iyisini doktor bilir mesela ben de yerleşme kanaması herhalde diye düşünerek gittim kimyasal gebelikmiş🤷♀️