Esra_1507 çok geçmiş olsun umarım sancın ve suyun gelmez,ama hastanede kontrol altında olmanı öneririm her ihtimale karşı, ben 34+2 de sancı+nişan gelmesiyle 16 saatte doğum yaptım,bebeğim 5 gün küvözde kaldı,4 gün anne uyumda benimle beraber kaldı, 9. cu günde evimize geldik,sadece biraz küçük 🥰 eğer kilosu ve gelişimi iyiyse senin bebeğin küvöze bile girmez belkide🤲birde 12 SAAT ARA İLE CİĞER GELİŞTİRİCİYİ MUTLAKA VURDUR,ki ciğerleri gelişsin..