Yaprakdokumusever canım epiduralsiz yaptım doğumumu zaten dikiş ve kesi için değil ki o. Sancıları, kasılmaları hissetmemek için. Kesi atmadan önce zaten uyuşturucu iğne yapıyorlar ne kesiyi ne de iğneyi hissediyorsunuz. Bu arada ben de epidural yaptırmak istedim ama 6 cm açıklıkla hastaneye gittiğim için 1 saate kadar en geç doğurursun zaten gerek kalmaz. Epidural etkisini gösterene kadar doğurursun dedikleri için yaptırmadım. Dedikleri gibi de hemencik doğurdum😊