WmonallissA NebahatBoncuk bebeği çıkarırken illaki bir baskı gibi bir şeyler oluyor ama çıkarınca bir rahatlama geliyor insana 😇 dikilirken veya kesik atılırken hiç hissetmedim
Sinemdmrcoglu WmonallissA evden dışarı çıkmıyorum sırf o korona testı olmım dıye 😂ondan sordum ozellıkle
Hilaltunceldursun52 Merhabalar gecmis olsun karniniza bastirdilarmi pis kani akitmak icin cok aci vericimiydi uyusuklugunuz gecmismisdi
WmonallissA Hilaltunceldursun52 evet bastırdılar, biraz acıdı ama gerekli olan bir şey olduğu için sabrettim🙈😇😁uyuşukluğum çok çabuk geçti zaten, hatta ameliyathaneden çıkarken ayaklarımı oynatmaya başlamıştım
Hilaltunceldursun52 WmonallissA Hadi ya cok erken gecmis uyusuklugunuz kiminde 2 kiminde 4 saat devam ediyor bacaklarda uyusukluk kisiden kisiye degisiyor demekki 🙄
WmonallissA Mumin sondanın anestizeden sonra takılmasını istedim, hiç anlamadım bile, çıkartırken işte benim uyuşukluğum çabuk geçtiği için, çok az hissettim ama korkulacak bir şey değil🙈
birbilinmez Mumin ben çatalda muayene ederken aniden sezeryna alınmamı söyledi doktor ve o sıra taktı sondayı anestezi vs yoktu. Acımadı da yani bi acı hissetmedim sıkıntı yapmayın sondayı 🤭
BhrDnmz Yasemin5669 panik atakla ilgili ilac kullanmiyorum. Ama atak gecirdim mi ellerim kilitleniyor nefes alamiyorum saniyorum ve vucudum karincalanip hissislesmeye basliyor
BhrDnmz birbilinmez sizin ki 1,5 saat surmus bazilrinin ki 45 dk suruyormus degisiyor demek ki. O 6-7 saat uyusuklu vakit geciyor mu yoksa zaman duruyor mu😂 ben su kahve olayi hastanede oluyor saniyordum
birbilinmez BhrDnmz benim uyuşmam zaman aldı o yuzden uzun sürdü 🤭 6-7 saat hareket etmek istiyorsunuz edemiyorsunuz ya heh işte o acayip can sıkıcı zaten uyuşukluk geçince de ağrılarınız başlıyo 😬
BhrDnmz birbilinmez evet ya surede uzun az degil 6-7 saat benim o arada kesin panigim tutar hic gecmicek hep boyle kalcam diye😂🤦🏻♀️
birbilinmez BhrDnmz 😂😂😂😂 sakin kalmaya çalışın zaten bebişinizi görünce hiç kendinizi düşünemiyorsunuz 😍😍
BhrDnmz birbilinmez ayy evet zaman gecse artik alsam kucagima cok istiyorum dakikalar gecmiyor bana ya😂
Bilge44 WmonallissA Ayaklarınız veya vücudunuzda ödem var mıydı acaba doğumda uyuşmayi zorlaştırıyor diyorlar korkuyorum. 37. Haftadayım yeni ödem başladı bayağı şiş bacak ve ayaklarım 😥 sağlıkla büyütün bebeğinizi geçmişler olsun🧿👶🏻🥰
WmonallissA Bilge44 hamilelikte o kadar olmadı aslında, yok denecek kadardı,doğumdan sonra bir hafta kadar şişti, şimdi artık indi ama, çok teşekkürler, amin inşallah🙏🏻🌷 sizede kolay doğumlar inşallah