Merhaba arkadaşlar 28 haftalık hamileyim kasıklarıma ara ara ağrı giriyor dayanamıyorum cığlığı basasım geliyor yalancı sancı olabilirmi ilk hamileliğim benim bi bilgim yok sağ tarafta aşırı oluyo yürürken bile tuvalete oturduğumda oluyo doktora gitmelimiyim yoksa gebelik te normal mi oğlum kıpırdanıyo bu arada onda bi sıkıntı yok lütfen 🙏 yazın tesekur ederim şimdiden