Akusyagmur ben başta Şule Hanıma gitmiştim, ufak bir kanamam oldu 9. Haftada çok endişelenip ağladım ettim, kadın bana ne var canım en fazla düşer yenisini yaparsın diye cevap verdi! O gün onu bıraktım ve Hasan Beye geçtim kendisi o kadar yumuşak anlatımlı ve ilgili ki; şimdilerde erken doğum riskim var ve Hasan Bey bu süreci o kadar sakin ve huzurlu yönetiyor ki uyguladığı tedavi, istediği tetkitler vs. en ufak bir şüphem kalamıyor bile çünkü kendisi gerçekten çok dikkatli. Yalnız bu Cuma izne çıkıyor iki hafta izinde olacak.