denizali_ Teacherr hayır haftasını doldursun istiyorum 😃😃37 ye geldim doktor 39 da alırız dedi çünkü bebeğimin suyu çok fazla , böbreğinde kisti de var velhasıl riskli doğum
YelizAtilla Saniss sormayın 30 dan ne ara 31+1 olduk anlamadım🙈 bende tek haneli haftalara girdim son 9 hafta
Minik1bey Hissedilmeyecek gibi değil canım demek ki sancın yok senin daha erken zaten inşallahta erkenden başlamaz sancın 🤗🤗 Adet ağrısı gibi düşün kasık ve bel ağrısı olarak var bende de ama ara ara çok şiddetleniyor 🤦🏼♀️🤦🏼♀️