bebisim-_00 16+6 yım iki gün önce doktora gittim 150 gram 17 cm dedi normal mi internetten baktım 18 haftalık bebek için 150 gram yazıyor benim kızım tosuncuk mu acaba ☺️💞
ipekeylul bebisim-_00 ama kilo kıyaslamasi yapmak icin daha cooook erken degilmi annesi rabbim saglicakla dogmayi nasip etsin ama 30. Haftadan snra cok iyi kilo aliyorlar o zaman takip edin simdi daha mini minnacik hersey hevestenn oluyor valla 🥰🥰
mucizem09_ bebisim-_00 17+5 240 gramdi 21+5 500 gramdi onde gidiyor ama onemli olan saglikli olmasi gerisi onemli degil 😊😊
Yarennn01_ Benim oğlumda en son 15+5 te gittiğimde 17 cm 160 gramdı bende benim oğlum tosuncuk mu diye düşünüyorum😀😂
bebisim-_00 ipekeylul kızıma isminizi koymayi düşünüyorum ama eşim istemiyor 😀 ipek en istedigim isim. İlk çocuğum bilmiyorum ki tosuncuk olmasini isterim fazla gibi geldi nette yazana göre hoşuma gitti
ipekeylul bebisim-_00 insallah tosuncukk olur annesi 🥰 bende ismimi hic sevmem ve nefret ederim kendme asla yakistirmam cok samimiyetsiz geliyor bana ne bileym bi zeynep bi busra koyabilirlerdi😃😃😃
Mavilotta bebisim-_00 20. Haftadan sonra esas kilo ölçümleri başlıyor yavaş yavaş. Şuan çok erken canım 🙃🤭🤭