zehra33 Arkadaşlar ben 18. Haftamdayım 20 den sonra tetanoz aşısı olcam sağlık ocağında ama tatilime denk geliyor acaba kendi sağlık ocağım dışında yaparlar mı aşıyı bilgisi olan var mı ki?