Gebeliğimin 7. Haftasında covid pozitiftim. Bayağı ağır geçirdiğim için hastaneye yatmıştım. O zaman 350 d dimer diye oksapar vurdular 10 gün. Hemde sabah akşam. Çıkışta bir kutu daha verdiler. 1 ay sonra kendim baktırdım 1000 olmuştu. 3 kutu kullandım. Ara verdik dahiliye ve kadın dığumcumun görüşüyle. 1800e yükseldi 3 hafta içinde. 2 kutu daha kullandım. 700e düştü. 10 gün sonra 1700 e çıktı geri. 32. Haftadayım. Hala oksaparla uğraşıyorum. Çok şükür bebeğimin gelişimi iyi ama bir türlü dengeye gelemedim bende