Nişan geldiği nasıl anlaşılıyor? 35+3′üm peçetede nokta kadar çok minik kan gördüm.Benim hamileliğim boyunca ara ara geliyordu doktorlar bi sorun göremediler neden geldiği konusunda.Ama artık son zamanlarım olduğu için kanı görünce korktum çok küçük çok dikkatli bakınca belli olan bir kandı.Nişan sümüksü oluyor falan diye okumuştum buradaki yorumlarda.İllaki öyle mi oluyor.Ve devamlı mı geliyor çok az gelip bir daha gelmeyebiliyor mu?Benim gibi başına gelen yaşayan var mı?Bilgisi olan annelerimiz??