Umutduru Almla benim 11 mayıs perşembe günü test yaptim yani 5 gün kala pozitif çikti tabiki ertesi günü tekrarladım onda da bi tik koyusu cikti ama oyle silik falan da değildi
Sibelcepni23 Kahverengi lekelenmem var hafif toz gibi parçalar var içinde iki gündür sürüyor sadece peceteye sürülüyor be bazen idrarla da dökülüyor testte negatif çıktı adetime 5 gün daha var
Damlada91 Sibelcepni23 belki yerlesme kanamasidir ki insallah öyledir cnm bende 12 mayısı bekliyorum korkuma test yapamadim ama sancim cok var adet olcak gibiyim insqllah olmam 🙏
Almla Umutduru hayrlı olsn canm ben de. Persembe yaptm ama normal kaset yapmıstm maalesef birde bu ay femara kullandım
Umutduru Almla ben 2 ay femera ve çatlatma iğnesi kullandim maalesef kalamadim bu ay doktorum dinlenme vermişti hicbir ilaç falan kullanmadim insallah hamileyimdir
Kuran Almla bende 14 mayıs 6 gün var famera kullandım inesiz kist yaptı 34m 2.3 gün sonra 3 yumurta daha çatladı onları değerlendirmedim sanırım bilmiyordum şuan belirti olarak Kasım aprısı göğüs hassasiyeti bilmiyorum varmı yokmu
Almla Kuran bnde bilmiyorum göğüs hassasiyet var sadece ama ben iğne kullanmadm takıp yapılmadı yani ve zaten pkos var bnde