Gamzeee89 siz bol su içmeye devam edin, zaten tansiyon nedeniyle çok tuz tüketmiyorsunuzdur. Yanlış hatırlamıyorsam ilk gittiğim doktor şeker de protein çıkmasına neden olur demişti. Belki son dönemlerde yedikleriniz de etkilemiştir.
Bir sonraki tahlilde de yüksek çıkar gebelik zehirlenmesi vs denirse, bildiğim kadarıyla daha sık kontrole çağırıyorlar, acil durum olursa da doğum yaptırılıyor. Şimdilik kafanızda büyütüp strese girmeyin, doktorunuz çok acil bir durum görse tedbirini alırdı zaten.