37 haftalık gebeyim ve ayagımda kalca çıkığı var hareketlerimi baya zorluyor artık.Eşim çalışıyor , doğuma çok az kaldiği için artk destek olmasi adına kız kardeşim yanıma gelecekti hastaneden 12 mayıs -3 haziran arası tahmini doğum tarihi olduğundan doğum süreci kontrollerinde ve doğumda refekat etmesi için diye kardeşime evrak aldık e devlete yükledik ama red verdi gerekçe ise ben hastaneye yattiğimda izin alabilimişiz.Peki tamamda kardeşim ben hastaneye yattiğımda ayni gün hem bu izni alıp hem bilet bulup hem 5 saatlik yoldan nasil gelecekte bana refakat edecek.Talepte bulunduğumuzda bile sabah evrak yüklüyoruz akşam sonuçlanıyor 🙄 o kadar saçma bir durumki ciddi mağduriyetten başka birşey değil şu halimizle tek bırakılıyoruz devletin bu konudaki uygulaması çok sert geliyor bana heleki turistlerin bile bu kadar imkanı varken kendi vatandaşını neden bu strese sokuyorsun anlamadım.Hiç adil değil hiç..Niyetim konulan kuralları yargılamak değil ama bu mağduriyet aslında çok ciddi bir sorun değil mi ?