Sedayavuz Selaaamlar. Malum gelen yaz ayı ve önerebileceğiniz yüksek korumalı güneş kremi var mıdır ? 🌞
Happyasya Sedayavuz aman aman güneşe çıkamayacksanız yüksek korumalı olmasına gerek yok bence . Doktorum bana öyle söylemişti. Kendim solait 50 spf kullanıyorm faydası vardır herhalde esmerim diye çok anlayamıyorm ama ☺️
Master Bu konuyu çok araştırdım. Fiziksel filtreli güneş koruyucu kullanmak gerekiyormuş hamilelik ve emzirme döneminde fakat gel gelelim ki fiziksel filtreli koruyucular yüzde bembeyaz kalıyor ve cildi aşırı yağlı gösteriyor. Varsa öneriniz bende alırım