Kızlar iki gün önce doğum yaptım fazla sayıda dikişim var ama tek bir dikiş yerinin ağrıdığını hissediyorum doktorum ağrı kesici verdi ve duşun iyi geldiğini söyledi sizin onerebileceginiz bişey var mı , normal oturamiyorum hep yan şekilde veya uzanmam gerekiyo tavsiyelerinize ihtiyacım var bebeğimle doğru düzgün ilgilenemiyorum ağrımdan dolayı 😔