Merhabalar ,
29 haftalık hamileyim . Normalde tansiyonum 12/10 10/9 arasındaydı. Kansızlık var bu arada aylık kan serumu takınıyorum . Büyük 9 küçük 4.7 çıktı ilk defa bu kadar düşük . Buna bağlı arada çarpıntı da oluyor tabi. Aynı durumda olan var mı , endişelendim biraz 😬