ozlemzkn Gizem957 beni de 37+0 canım, bir iki gün oluyor aramızda. Endişe etme. Kilosu, gelişimi nasıl önemli olan o
Merveee34 Gizem957 hiç korkma canım ben ameliyattan değil sontadan çok korkuyordum eğer kendini kasmazsan hiçbirsey hissetmiyorsun
Gizem957 Merveee34 bende çok korkuyorum ondan ya ben oraya dokunulunca ister istemez kasarım çok mu zor takılıyor acaba orda spinal istesem. Bsşey olur mu
Zehraaa98 Gizem957 yok canım bana suyun iyi dedi ama 2 hafta gectı üstüne endıselendım haftaya gıtcem bakalım
Merveee34 Zehraaa98 yok canım alakası yok bak benim canım çok tatlıdır ben uyanık taktırdıysam vallahi herkes taktırır 😅
Merveee34 Gizem957 canım eğer ki spinal olursa kesinlikle tavsiye ederim .yani en azından bana genel hiç yaramadı .spinal daha iyi
Gizem957 Zehraaa98 bisey görse söylerdi bende zwten tansiyon dan dolayı erken dogum riski vardı suda azalınca alalım dedi
Merveee34 Gizem957 hayır canım uyusturunca ben takılmasını istemiştim ilk 2 doğumda . Hiç hissetmedim
Merveee34 Gizem957 kan sulandırıcı kullanıyorum canım spinal için 48 saat önceden iğneyi kesmem gerekiyordu erken doğum yaptım .belirli saat aralıgını geçmediği için doktorum riski göze almadı genel istedi
Gizem957 Merveee34 çıkarırken nasıl oluyor acısı acaba çok soru sordum kusura bakma ilk hamileliğim oldukça tecrübesizim 😔
Merveee34 Gizem957 ne demek canım seve seve cevap veririm :) hiç korkma sonda olayından gerçekten acısı yok ama kendini kasmazsan .. çıkarırken bi sıvı veriyor tık cekiyor hissetmiyorsun bile
MslmKbr Merveee34 kan sulandırıcı iğne kullananların sezaryen olması mecbırmu helekı gunde 2 doz vurulursa