Ece25 Merhaba, 18. Haftada yaptırmış olduğum Nifty test sonucum 2. Kez kan alınmasına rağmen dna yetersiz olduğu için sonuçlanamadı. İkili testte riskim çok düşüktü detaylı ultrasonda da hiçbir sorun çıkmadı. Bu durumu yaşayan var mı aranızda?
Busbushatun Ece25 bılmıyorm ben pazartesı verdım cuma cıktı sonuc bı arkdasımda da bole olmustu hem 15 gun bekledı hemde yeterlı degıl dendı gıttı baska bı fırmada yaptırdı, burdada bırı daha yazmıştı ıkı kez kan vermıs yıne olmamıştı. Ama sızın bı rısk yokmus neden yaptırmıstınız acaba
Ece25 Busbushatun o arkadaşınızın sonucu nasıl çıktı peki başka firmada yaptırınca? Dörtlü taramada yaş riskim 1/988 çıktı doktorum o yüzden istedi
Busbushatun Ece25 temız cıktı arkdasınkı ama onun bı rıskı yoktu o kendı ıstegıyle test yaptırcam nolur nolmaz demıstı, ben bu yaş rıskıne cok ınanmıyorm tek basına yeterlı oldugunu sanmıyorm. Fırma nın onerdıgı bı alternatf varmı suan para ıadesıde yapmıyorlar sanırıım
Ece25 Busbushatun para iadesi yaptılar isterseniz amniyosentez yaptırın dediler ama hem haftam çok ileri hemde ultrasonda hiçbir şey görülmediği için yaptırmıcam