Çocuğun çıkması falan hiç bişi hissedilmiyor, çıktığı an rahatlık uyku geliyor insana zaten 🙈 ben kesiyi de hissetmedim sadece dikerken çok hafif hafif hissedip kendimi geri çektiğim için kısa süreli narkoz vermisti doktorum. Ozelde o şekildeydi ama devlet Hastanesi’nde uyusturup dikiyorlar yine hissedilmiyor 🥰