Selam hanımlar🌸Bu gece itibariyle 20 haftalık olucaz inşallah🙏🏻Hamileliğimin başında etraftan sağlık ocağına kaydını yaptır aşı,tahlil vs için arıyorlar takibini yapıyorlar dendi bende gidip kayıt yaptırdım ama bu zamana kadar hiç aramadılar beni. 20li haftalarda da tetanoz aşısının yapılması gerekiyo bu durumda ben mi tekrar gitmeliyim yoksa aramalarını mı bekliyim ? Hiç aranmamam normal mi acaba sizde durumlar nasıl ?