-PembePapatyam- Kızlar ikili testimiz var gitmeden çikolata tarzı taylı şeyler yersen hareketli olur cinsiyeti görülür deniyor. Doğrumu acaba yapan varmı 😊
ebozbey -PembePapatyam- ben yemiştim ama benimki inat komple ters döndü ve kimildamadi inat inat saatlerce ultrason önünde oynamasını bekledik
mavi2021 -PembePapatyam- doğrudur canım bende cıkolata yıyıp gıdıyorum hareketli oluyor ıkızlerım🤷♀️
a_burcu_bur -PembePapatyam- kesinlikle doğru. Bugün cinsiyeti öğrenmeye gittim. Biraz geç kalmışım yemek için. Bence en az yarım saat önce yiyin 🥰
Nisanurunannesi3850 Aynen ben her kontrole gitmeden önce cikolata yer visne suyu icerdim hareketli olurdu kizim ikili taramada ihtimalle ögrenmistik ama net konusmamisti doktorumuz degismedi sükür cinsiyetimizde😂
Nisanurunannesi3850 Fahriyegunduzz 11+5 de ögrendik biz doktorumuz kız olma ihtimali erkek olma ihtimalinden cok yüksek demisti detayliya kadar hep kız dedi detayliyi bekledik orda da tam netlesti kızım oldu çok sükür🌸
a_burcu_bur -PembePapatyam- burda bi yorumda okumuştum, o yüzden çikolata+vişneli meyve suyu 🥰 gerçi ikiliye sadece çikolata yiyerek girdim de cinsiyet için vişne suyu da 😝 ben ikiliden öğrenememiştim bu arada 😔
didembalci -PembePapatyam- benim bugün ikili testim vardı 12. Haftadayım tam olarak kendi doktorum söylememekte ısrarlıydı detaylı ultrasonda farklı bi doktor baktı sordum ve %80 erkek dedi ve gösterdi ultrasondan kendi doktoruma bunu söylediğimde kesinlikle değişebilir yanlış söylemiştir dedi bunu bence bilerek yaptı 15. Haftada söyleyebilirim dedi ama görünüyordu güvendim ben
didembalci didembalci ayrıca ultrasona girmeden bol su içtim idrara sıkışık olunca daha iyi sonuç verdiği için ve bi tane çikolata yedim o kadar hareketliydi ki yerinde durmadı ters döndü ve göstermedi bidaha