Firdevs1999 benimde 2. Dogumumdu ne sanci ne acilma yoktu kontrle gittim artik beni dogurtun diye ozele gidoyrdum sezeryana alalim dedi istemedim sehir hastanesine gittim muayaneye 41+6 oldugu anlasildı hatta gunumu yanlis biliyor olabilirim diye 3.5 ay arasi ultrasyon fotograflarini istettiler o zamam dogum baslatildi rahimden fitil gibi bir sey verdiler rahim yumusatsin acilma sanci olsun diye 24 saat sonunda dogum yapmasam sezeryana alinacakti çok şükür ki 3 saat sonra etki etti dogumum gerceklesti . Allah kolay dogum nasip etsin sag saglim kucagibuza alin insallah