Birmutluanne2 Döllenmeden kaç gün sonra beta değeriniz yükseldi? Ben 5 gibi çok düşük bi rakamla öğrendim adet günüme bir hafta kala.
Birmutluanne2 ug_fa-3diplomalianne yok ben zaten öğrendim döllenmeden kaç gün sonra kanda yükseldiğini merak ediyorum
Kubraselamii13 ug_fa-3diplomalianne ben bugün adet olalı 1 hafta olacaktı eğer olsaydım ilk öğrendiğimde 70 kadın doğumda 130 perşembe verdiğim kanda da 246 çıktı salı günü doktorum kese gözükmüyor dedi 2 katı artıyor ama çarşambaya kadar kaç olur bilmiyorum kontrolüm var az artış gibi sanki Allah herkese sağ salim kucağına yavrusunu almayı nasip etsin ilk gebeliği kürtaj oldu
ug_fa-3diplomalianne Kubraselamii13 246 zaten kese için erken kuzum inşaeAllah artış güzel olur kese de en kısa zamanda görünür Rabbim sağlıklı hayırlı bi gebelik nasip etsin 🤲❤