Merhaba kizlar bir kaç kez burda.isim postu açmıştım.eşim cesur istiyor.diye benim içime sinmediğini bilen bilir.bayada direttim en son burdaki isim carkindan bahsettim.ve cikan iki ismi koyariz dedik.benim cevirmemde .selim esimin cevirmesinde oğuzcan cikti.can olmasin.deyip selim oğuz veya oğuz selim seklinde koymayi dusunuyoruz .bu anımı paylasayim dedim.sizce de guzel mi isimler bizim icimize sindi.